نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آیا تفاوتی بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی وجود دارد؟

طراحی داخلی هنر و علم درک سلیقه های افراد برای ایجاد فضاهای کاربردی در یک ساختمان است، در حالی که هدف دکوراسیون داخلی آراستن یک فضا با مبلمان و عناصر تزئینی برای رسیدن به زیبایی خاصی است. به طور خلاصه، طراحان داخلی ممکن است تزئین کنند، اما دکوراتورها طراحی نمی کنند.

طراحان دکوراسیون داخلی به زیبایی و زیبایی شناسی توجه دارند. آنها در انتخاب همه چیز، از طرح رنگ عالی تا باشکوه ترین هنر دیوار، مهارت دارند. هر چیزی از انتخاب و چیدمان مبلمان، انتخاب وسایل تزیینی و چیدمان هنرمندانه آنها در حیطه کاری دکوراتورهای داخلی به چشم می خورد.

هدف اصلی بهبود اثربخشی، دسترسی، عملکرد و جذابیت زیبایی‌شناختی یک محیط به ‌گونه‌ای است که استفاده ایمن و بهینه از فضای داخلی را تضمین کند.

دکوراسیون داخلی هنر تزئین یک خانه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات و سبک شخصی مشتری است. این شامل انتخاب طرح های رنگی، مواد کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی است. 

سبک های دکوراسیون داخلی

سبک های طراحی تغییر می کند و با روندهای در حال تغییر مطابقت دارد. در طول سال ها سبک های طراحی متعددی وجود داشته است، اما بیایید محبوب ترین آنها را بررسی کنیم.

سبک ساحلی

ساحلی یک سبک عالی برای کسانی است که می خواهند ساحل و اقیانوس را وارد زندگی روزمره خود کنند. این شامل طرح های رنگی سفید، آبی، سبز و نارنجی است. لوازم جانبی شامل صخره‌های اقیانوسی قاب‌دار، صدف‌های دریایی، عناصر چوبی و مبلمان معمولی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش است.

سبک نوین

طراحی مدرن یک سبک شیک است که سادگی را برجسته می کند. دکوراتورها از رنگ های سفید، خاکستری و سیاه به عنوان طرح های اصلی رنگ استفاده می کنند. طرح ها تمیز و بدون درهم ریختگی هستند. خطوط مستقیم و پررنگ ترجیح داده می شوند. از عناصر و مواد جانبی طبیعی مانند قاب های چوبی، دکور فلزی و مبلمان استفاده می شود.

سبک امروزی

 سبک Contemporary تنوع نرم تری از طراحی مدرن است. اغلب با مدرن اشتباه گرفته می شود زیرا ظاهری تمیز با خطوط مستقیم دارد. رنگ های تند، ملایم و خنثی را امکان پذیر می کند. مدرن با طراحی مدرن متفاوت است زیرا سبک آن همیشه در حال تغییر است. این بر طرح ها و روندهای حال تمرکز دارد. آنچه امروز طراحی معاصر را تعریف می کند ممکن است در آینده متفاوت باشد.

سبک گلم مدرن

Modern Glam به زیبایی طراحی معاصر و مدرن را ادغام می کند. صندلی‌های روکش‌دار و روکش‌های عثمانی این فضاها را با پارچه‌های لوکس مانند مخمل تزئین می‌کنند. معمولاً مبلمان و لوازم جانبی فلزی و با طرح های رنگی روشن یا خنثی مورد استفاده قرار می گیرند. سایر ویژگی‌ها مانند لوسترها، آینه‌های بزرگ و اشیاء جواهرات‌کاری شده، جلوه‌های پیچیده و باکلاسی را به شما می‌دهند.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی

هیچ سبک تزئینی درست یا غلطی وجود ندارد، اما طراحی یک فضا می تواند کاری وقت گیر باشد. ممکن است ساعت‌ها به جستجوی طرح رنگ، مبلمان و لوازم جانبی بی‌نقص بپردازید، اما مشتری آن را نپسندد. نکاتی برای جلوگیری از این مشکلات و ایجاد یک طراحی با کیفیت از همان ابتدا وجود دارد.

یک پرسش نامه نظرسنجی طراحی ایجاد کنید.

یک پرسشنامه طراحی می‌تواند برای دکوراتورها «آماده» باشد. سوالات مفصلی مانند "چه رنگ هایی را دوست داری؟" از چه رنگ هایی متنفری؟ بودجه شما چقدر است؟» تصاویری از طرح های محبوب اضافه کنید. از مشتریان بخواهید انتخاب کنند که کدام یک را بیشتر دوست دارند. فراموش نکنید که سایر مشخصات را بپرسید، مانند اینکه آیا آنها حیوانات خانگی یا بچه دارند. این عوامل اضافی می توانند به انتخاب مواد و رنگ پارچه کمک کنند.

 در نظر گرفتن مود و انتخاب رنگ

دو نکته مهم در دکوراسیون داخلی که هنگام انتخاب رنگ باید به خاطر بسپارید عبارتند از:

  • هر رنگی خلق و خوی یا احساسی را ایجاد می کند. 
  • هر چه رنگ تیره تر باشد، فضا کوچکتر به نظر می رسد.

حال و هوا یا حس یک اتاق با انتخاب رنگ، سبک مبلمان، مقدار بافت و الگوی انتخابی و لوازم جانبی شما ایجاد می شود. از آنجایی که هنگام ایجاد یک مود باید به آن فکر کنید، ایجاد یک تم از طریق انتخاب یک قطعه الهام بخش می تواند این بخش از یک پروژه دکوراسیون را بسیار سرگرم کننده و جالب تر کند.

کاربردی بودن وسایل

تزیین چیزی بیش از جذابیت چشم است - باعث می شود یک اتاق واقعاً برای شما کاربردی شود.

نقطه کانونی

 گاهی اتاق‌ها دارای نقاط کانونی طبیعی هستند (مکان‌هایی که چشم بلافاصله پس از ورود به فضا به آن متمرکز می شود.) - شومینه، پنجره‌ای با منظره، شاید حتی یک قفسه کتاب توکار. اگر اتاق نقطه کانونی طبیعی ندارد، با یک اثر هنری پویا یا یک فرش رنگارنگ، آن را ایجاد کنید.

مبلمان

تعیین کنید که آیا مبلمان عملکردهایی را که برای اتاق برنامه ریزی کرده اید برآورده می کند یا خیر. اگر وسیله ای کار نمی کند یا اگر برای اندازه اتاق خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، از شر آن خلاص شوید یا آن را با چیز دیگری در اطراف خانه که مناسب تر است عوض کنید.

نورپردازی

نورپردازی باید برای عملکرد اتاق و همچنین برای جذابیت بصری انتخاب شود. هر کاری به نور مستقیم از یک لامپ یا نورهای غیر مستقیم که به سادگی اتاق را برای گفتگو یا تماشای تلویزیون روشن می کند نیاز دارد.

الگوها

راه راه، گلدارو چهارخانه تنها تعدادی از الگوهایی هستند که باید در ادامه حمایت از تم خود در نظر بگیرید. ترکیب الگوها تا زمانی که سه کار را انجام دهید اشکالی ندارد:

  • رنگ پس زمینه را ثابت نگه دارید.
  • اطمینان حاصل کنید که همه الگوها رنگ های مشابهی دارند.
  • مقیاس یا اندازه الگوها را تغییر دهید.

بافت

بسیاری از اشیاء خیلی صاف و یا خیلی براق یا بیش از حد نازک، یا بافت روستایی خسته کننده می شوند. از تنوع برای جذاب نگه داشتن اتاق استفاده کنید. حتی یک الگو را می توان به عنوان بافت استفاده کرد. بسیاری از چاپ ها بعد دار به نظر می رسند و بنابراین به طرح تزئینی عمق می بخشند.

شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

تیم ماهر و با تجربه ایوان سبز با سال ها تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی، افتخار همکاری با بسیاری از پروژه های بزرگ دکوراسیون را داشته و این اطمینان را به شما می دهد که با اعتماد کامل طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به آن ها سپرده و محل مورد نظر را کاملا مطابق با آن چیزی که در ذهن دارید تحویل بگیرید.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , نکات مهم در دکوراسیون داخلی , سبک های دکوراسیون داخلی , تفاوت بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مشاور طراحی سایت کیست؟

مشاور وب یک متخصص فنی است که با مشتریان برای ارتقای موفقیت کسب و کار خود از طریق توسعه و طراحی وب کار می کند. این مشاوران پیشنهادهای کاربردی برای بهبود حضور آنلاین مشتریان و کسب و کارشان ارائه می دهند.

آنها ممکن است به عنوان یک فریلنسر یا برای یک شرکت مشاوره وب کار کنند، اما معمول است که این متخصصان فقط در طول یک پروژه با مشتریان کار کنند. مشاوران ممکن است بسته به هر پروژه، همزمان با چندین مشتری کار کنند.

مشاوران وب از دانش خود در زمینه توسعه وب برای کمک به مشتریان با جنبه های دیجیتالی کسب و کار خود استفاده می کنند. این متخصصان اغلب در زمینه برنامه نویسی، کدنویسی، طراحی گرافیک یا علوم کامپیوتر تجربه دارند.

مشاور طراحی سایت چه کاری انجام می دهد؟

یک مشاور وب ممکن است به مشتریان در مورد نحوه بهترین بازاریابی یک محصول جدید در وب سایت خود یا کمک به مشتری کمک کند تا برند شرکت خود را بصورت آنلاین بازسازی کند. مشتریان یک مشاور استخدام می کنند تا دیدگاه خود را برای محتوا یا یک وب سایت واقعی کنند.

مشاوران به جای اینکه طراحی وب را دقیقاً همانطور که مشتری درخواست می کند انجام دهند، به مشتریان توصیه می کنند تا از موفقیت پروژه اطمینان حاصل کنند.

آنها با مشتریان خود برای ارائه راه حل هایی در مورد وب سایت ها، محتوا و استراتژی بازاریابی شریک می شوند. وظایف شغلی خاص ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • برنامه ریزی برای بازسازی یک وب سایت
  • اطمینان از اینکه وب سایت مشتری از نظر فنی دقیق است.
  • پیگیری پیشرفت پروژه پس از اتمام آن
  • برنامه ریزی محتوای جدید و مارک دار برای مشتری
  • عیب یابی مشکلات فنی وب سایت
  • انجام تحقیقات برای ارائه پیشنهادات آگاهانه
  • استخدام تیمی از طراحان وب برای کمک به تغییرات

شش مهارت مهم مشاور طراحی سایت

  • کد نویسی
  • طراحی گرافیک
  • نوشتن
  • ارتباط
  • مهارت های بین فردی
  • مدیریت زمان

به راحتی می توان گفت که تیم تخصصی آمینا گروپ در حوزه ی مشاوره طراحی سایت، نیاز ها و خواسته های شما را به صورت کامل و جامع تجزیه و تحلیل می کنند. این امر سبب شده تا ایده و خلاقیت های متناسبی در سایت شما ایجاد شود.

در حقیقت هر شخص متناسب با نوع کسب و کار خود، توقعات و ایده های متنوعی را از سایت خود می تواند داشته باشد. قطعا شما عزیزان پس از دریافت یک مشاوره طراحی وب سایت عالی از تیم حرفه ای آمینا گروپ، متوجه میزان تغییرات و موفقیت هایی در زمینه خلاقیت های لازم در جهت وب سایت خود خواهید شد.

تیم آمینا گروپ مرحله به مرحله در کنار شما خواهد بود که نتیجه ی آن دریافت بهترین بازدهی از سایت شما می شود. شما عزیزان به راحتی می توانید در صورت درخواست گفتگو و جلسه حضوری در زمینه مشاوره طراحی سایت، از طریق راه های ارتباطی ما اقدام نمایید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

 تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مراحل مشاوره طراحی سایت , مشاور طراحی سایت چه وظایفی دارد؟ , هزینه خدمات مشاوره برای طراحی سایت , شرکت آرامش گستران مینا , آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدرسه پسرانه پیشرو

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۷۳ با روش تحصیلی کیف در مدرسه فعالیت خود را آغاز کرد. به کارگیری روش کیف در مدرسه در دبستان پسرانه پیشرو باعث شد که این مدرسه بتواند به عنوان یکی از بهترین مدارس تهران شناخته شود.

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

دپارتمان های مدرسه پیشرو

  • IT
  • زبان انگلیسی
  • کلینیک مشاوره
  • آتلیه هنرهای زیبا
  • کتابخانه
  • پارک علم و خلاقیت
  • دپارتمان پرورشی
  • دپارتمان تحقیق و پژوهش
  • دپارتمان کسب و کاز

طرح کیف در مدرسه

در این شیوه کلیه مراحل آموزش و یادگیری داخل مدرسه صورت می گیرد و دانش آموزان هیچگونه تکلیف یا مطالعه درسی برای داخل منزل ندارند تا بتوانند از این فرصت برای شکوفایی استعداد های خویش بیشترین بهره را ببرند.

هدف اصلی این سیستم پرورش دانش آموزان است که در مسیر آموزش شکل می گیرد به گونه ای که هدف از یادگیری دروس کسب مهارت هایی از قبیل تفکر نقادانه ،تجزیه و تحلیل،استقلال،مسئولیت پذیری،اعتماد به نفس،توجه و تمرکز ،ازبین رفتن اضطراب و استرس،افزایش انگیزه،و… می باشد.

در طرح کیف در مدرسه دانش آموزان کاملاً مستقل و بدون وابستگی تحصیلی به پدر یا مادر و یا معلم خصوصی،زیر نظر متخصص تربیت شده به شکلی که دانش آموزان در این طرح آموزشی وقتی داخل مدرسه یا کلاس هستند می دانند که تنها محل یادگیری مدرسه می باشد و هیچ منبع یادگیری دیگری (از جمله در منزل) وجود ندارد ،لذا باعث تقویت بیشتر تمرکز و توجه در دانش آموز می شود.

از طرف دیگردر این شیوه آموزش یکی از موضوعات اصلی که باید در نظر داشت مشارکت دانش آموز در تمامی امور تحصیلی است و معلم نقش راهنمای کلاس را دارد .

امکانات آموزشی مدرسه پیشرو

ساختمان این مرکز آموزشی پرورشی جهت مدرسه زیرنظر وزارت متبوع در متراژ حدود ۷۰۰ متر و زیربنا حدود ۱۸۰۰ متر و حیاط ۴۰۰ متر ساخته شده که شامل امکانات ذیل می باشد:

 

  1. دارای ۲۰ کلاس کاملا هوشمند است.
  2. دارای فضای پارک علم و خلاقیت با مساحت حدود ۲۵۰ مترکه برای اولین بار در ایران با کارگاه های مجهز آب و خاک ،جانورشناسی،رباتیک و آزمایشگاه فیزیک،شیمی و زیست شناسی احداث شده است.
  3. دارای سایت کامپیوتر با ۲۵ دستگاه جهت آموزش درس کامپیوتر
  4. دارای حیاط مفروش به چمن مصنوعی و دارای ایستگاه های بازی در زنگ های تفریح
  5. دارای مرکز مشاوره کاملا تخصصی در زمینه کودک و مشاوره خانواده
  6. دارای سالن ورزشی چندمنظوره ۴۰۰ متری کاملا مجهز
  7. آشپزخانه و سلف سرویس ناهارخوری
  8. مجهز به سیستم نظارتی هوشمند به کمک بیش از پنجاه دوربین مداربسته در کلیه فضاهای مدرسه
  9. دارای مجهزترین امکانات ارتباطی از جمله اپلیکیشن و وب سایت
  10. دارای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی به تمام مناطق تهران

مدرسه پسرانه پیشرو در سال ۱۳۹۷ با هدف لمس هر چه بهتر مباحث درسی و آشنایی دانش آموزان با محیط اطراف خود اقدام به ایجاد فضایی به نام پارک علم کرد که بسیار مورد استقبال والدین و دانش آموزان قرار گرفت.

تدریس به زبان انگلیسی در کنار فارسی در مدرسه پسرانه پیشرو باعث می شود تا دانش آموزان زبان زنگلیسی را نه فقط به صورت تئوری بلکه به صورت کاربردی و در زندگی روزمره یاد بگیرند.

تماس با ما

تلفن: 

۷۷۷۰۲۴۳۱

۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس: تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: بهترین مدرسه شرق , مدرسه پسرانه پیشرو , امکانات آموزشی مدرسه پیشرو , کیف در مدرسه , مدرسه دو زبانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز

طراحی داخلی، برنامه ریزی و طراحی فضاهای دست ساز، بخشی از طراحی محیطی و ارتباط تنگاتنگ با معماری است. اگرچه میل به ایجاد یک محیط دلپذیر به قدمت خود تمدن است، اما زمینه طراحی داخلی نسبتاً جدید است.

حداقل از اواسط قرن بیستم، اصطلاح دکوراتور داخلی به قدری ضعیف به کار رفته است که تقریباً بی‌معنی است، در نتیجه اصطلاحات توصیفی‌تر دیگری به کار رفته‌اند.

اصطلاح طراحی داخلی نشان دهنده حوزه فعالیت گسترده تری است و در عین حال جایگاه آن را به عنوان یک حرفه جدی نشان می دهد.

در برخی از کشورهای اروپایی که این حرفه به خوبی جا افتاده است، به عنوان معماری داخلی شناخته می شود.

افرادی که به بسیاری از عناصر شکل دهنده محیط های ساخته شده توسط انسان توجه دارند، از کل میدان به عنوان طراحی محیطی یاد می کنند.

آنچه اهمیت طراحی داخلی را تشدید می کند، نیاز مبرم به زیبایی شناسی در دنیای مدرن است. امروزه انسان بیش از هر زمان دیگری نیاز به محاصره زیبایی دارد. 

روزمرگی ها و مصیبت های دنیای معاصر تجارب حسی فرد را مخدوش می کند و بسیار مهم است که هر فضایی را که در آن ساکن هستیم، طراحی داخلی کنیم.

طراحی داخلی به فرد کمک می کند تا وجود، سبک زندگی و درک خود از جهان را ارتقا بخشد. این یک میل اساسی انسان است که به دنبال زیبایی در اطراف باشد و آن را شناسایی کند.

وقتی زیبایی و زیبایی شناسی با عملکرد همراه شود، فضا بهینه می شود و به یک فرد مدرن اجازه می دهد در محیطی ایده آل زندگی کند.

آنچه هنر را از قاعده مندی متمایز می کند، عنصر بیان است که مشخصه نوعی از هنر است. هر زمان که فرد وارد فضای جدیدی می شود، بر اساس ظاهر آن، مفروضاتی را در مورد فردی که در آنجا زندگی می کند، ایجاد می کند.

اگر رنگ های استفاده شده تند و پر زرق و برق باشند، شاید فرد سبک زندگی برون گرا داشته باشد و به طرز جذابی برون گرا باشد.

اگر فضای داخلی دارای رنگ‌های ملایم باشد، ممکن است تلاش ساکنان را برای ایجاد فضای زندگی که ذهن آنها را آرام می‌کند، منعکس کند، نشان می‌دهد که فرد برای صلح و آرامش ارزش قائل است.

طراحی مینیمالیستی ممکن است جستجوی فرد را برای فضایی نامرتب که منجر به ذهنی نامرتب می‌شود، منتقل کند، در حالی که یک طراحی حداکثری ممکن است نیاز فرد به تحریک ذهنی را نشان دهد.

هیچ یک از انتخاب ها بهتر از دیگری نیست، آنها فقط اشکال متفاوتی از ابراز وجود هستند و نمادی از شیوه های متنوع ارتباط افراد با فضای خود هستند. توانایی فوق‌العاده طراحی داخلی برای عملکرد به عنوان یک شکل بیان دلیل اهمیت طراحی داخلی است. 

یک خانواده ممکن است متشکل از افراد در رده های سنی مختلف باشد، از جمله والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، کودکان نوپا یا نوزادان. اگر افراد جوان یا مسن در خانواده وجود داشته باشند.

طراحی داخلی می تواند با ایجاد فضاهایی که به راحتی در دسترس باشد، به نفع آنها باشد. اصل طراحی داخلی و معماری را می توان اجرا کرد تا انتقال بین قسمت های مختلف خانه برای سالمندان آسان تر شود.

همچنین می تواند به ایجاد فضای امن تری برای کودکان نوپا کمک کند که ممکن است بدون خطر آسیب در خانه حرکت کنند.

علاوه بر این، در صورتی که هر یک از اعضای خانواده دارای معلولیت یا تحرک محدود باشد، می‌توان از طراحی داخلی نیز برای دوست‌داشتن فضای ناتوانی استفاده کرد.

بنابراین، طراحی داخلی می تواند به افراد با نیازهای مختلف کمک کند تا با عزت زندگی کنند و اعضای خودکفای خانواده باشند.

هفت مفهوم طراحی داخلی چیست؟

هر پروژه ای را می توان با داشتن اصول مستحکم به وضوح تعریف کرد. این امر به ویژه در مورد هفت اصل طراحی داخلی صادق است: تعادل، وحدت، ریتم، تأکید، کنتراست، مقیاس و تناسب و جزئیات.

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز از پیشتازان معماری بر مبنای علم روانشناسی میباشد؛ که حاصلِ فعالیت گروهی و گرد هم آمدنِ مهندسین مجرب و متعهد و نیروی کار ماهر و دلسوز می باشد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , طراحی داخلی و اجزای آن , ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

داوطلبای آزمون تیزهوشان هر سال زیادتر میشه و دانش آموزای علاقه مند به مدارس تیزهوشان باید برای قبولی در آزمون سمپاد در یه آزمون بزرگ شرکت کنن و با یه برنامه ریزی درست همه منابع تیزهوشان مربوط به پایه تحصیلی خودشون رو مطالعه کنن.

از اونجا که قبولی در مدارس تیزهوشان برای خیلی از داوطلبا یه آرزوس همه متقاضیای این مدارس می تونن شانس خودشون رو برای ورود به مدارس تیزهوشان امتحان کنن.

مثل بقیه آزمون های سراسری بزرگ داوطلبا برای قبولی باید اول هدف خودشون رو از شرکت در آزمون مشخص کنن سپس مسیر رسیدن به اون هدف رو با بهره گیری از امکانات مختلف طی کنن.

به همین دلیل برای کمک به شما قصد داریم نکاتی رو در مورد اینکه چطور درتیزهوشان قبول بشید رو ارائه یدیم.

از کدام پایه می توان برای شرکت در امتحان تیزهوشان اقدام کرد؟

 

امتحانای تیزهوشان در انتهای دوره ابتدایی و همچنین در انتهای دوره متوسطه اول برگزار می شه. یعنی کسایی که از پایه ششم به هفتم می رن باید در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و کسایی که از پایه نهم به دهم می رن، در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنن.

سطح این آزمون از سطح کتاب و جزوه مدرسه بالاتره و بعیده شما بتونین تنها با تسلط به کتاب در آزمون تیزهوشان قبول شید. پس برای قبولی در تیزهوشان چه باید کرد؟! یکی از سوالات رایج و متداول اکثر خانواده‌ها اینه که از چه پایه‌ای بهتره برای مدارس تیزهوشان اقدام کنن؟

در جواب به این پرسش، پاسخ‌های مختلفی مطرح می شه؛ عده ای بر این باورن که تحصیل در مدارس تیزهوشان از پایه هفتم زوده و ممکنه دانش آموزان از درس زده بشن و عده‌ای دیگر نظر کاملا مخالفی دارن. به نظر شما کدام درسته؟!

پاسخ به این سوال کاملا بستگی به دانش آموز داره. با توجه به سختگیری و پیگیری بیشتری که از سوی مدارس تیزهوشان وجود داره، دانش آموزا باید بیشتر وقت خود رو صرف درس خوندن بکنن و شاید زمان بسیار کمی برای تفریح داشته باشن.

بعضی از دانش آموزا هستن که از درس خوندن لذت می برن و این موضوع فشاری به اونا وارد نمی کنه. این دانش آموزا بدون هیچ مشکلی می تونن در تیزهوشان درس بخونن و اگر این اتفاق نیفته واقعا حیفه!

اما اگر دانش آموز علاقه زیادی به درس خوندن نداره و نمی تونه وقت زیادی برای درس خوندن و حل تست و تمرین بذاره، مدارس تیزهوشان در هیچ پایه‌ای براش مناسب نیس و حتی اگر در آزمون تیزهوشان نیز پذیرفته بشه، پس از مدت دچار افت تحصیلی شدید میشه.

چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان

 

چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان به عواملی زیادی بستگی داره. درسته که هوش یکی از این عوامل محسوب می شه اما چگونگی قبولی در مدارس تیزهوشان شامل عوامل دیگری مانند انگیزه و هدف، منابع آموزشی مناسب، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار دانش آموز نیز می شه.

به علاوه موارد زیر هم، شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان و آزمون های سمپاد را تحت تاثیر قرار میده:

  • دانش آموزا باید کتاب های درسی سال های قبل رو مطالعه کرده باشن. برای دوره متوسطه اول یا کلاس هفتمی ها لازمه که کتاب های درسی دوره پنجم و ششم رو به خوبی مطالعه کنن و برای دوره متوسطه دوم یا کلاس دهمی ها لازمه که کتاب های سال هشتم و نهم رو مطالعه کنن.
  • مطالعه کتاب های درسی مناسب و استفاده از کلاس های آموزشی می تونه باعث بشه تا دانش آموزا به راحتی سوالات تحلیلی رو پاسخ بدن.
  • همچنین باتوجه به تغییرات شرایط ثبت نام آزمون سمپاد یا تیزهوشان، دانش آموزان باید بتونن مقیاس خوبی در امتحانات دروس نوبت دوم، در سال های تحصیلی قبلی کسب کنن. در واقع باید تمامی دروس پایه قبلی رو، با بهترین نمرات بگذرونن.

مجتمع آموزشی پیشرو

برای اولین بار در ایران با ارائه طرح کیف در مدرسه تونستیم گام به گام با آموزش نوین دنیا پیش رفته و کیفیت آموزش رو ارتقا ببخشیم و توانایی کودکانمون رو در تمامی مهارت های زندگی مانند ایجاد تفکر واگرا و همگرا ، قدرت حل مسئله ، مسئولیت پذیری ،عزت نفس و توجه و تمرکز در اونا ایجاد نموده و در آموزش کامپیوتر و زبان انگلیسی که از مهارت های بسیار لازم فردای کودکانمان اس همواره پیشگام بودیم.

تماس با ما

تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱
۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس :

تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

 

 



:: برچسب‌ها: پیشرو , مزایای قبولی در مدارس تیزهوشان , برنامه ریزی برای قبولی در مدرسه تیزهوشان , رتبه قبولی در مدارس تیزهوشان , درصد های لازم برای قبولی در مدارس تیزهوشان , چگونگی و شرایط قبولی در مدارس تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

ترندهای طراحی آشپزخانه 2023

داشتن یک آشپزخانه با طراحی زیبا به دلایل مختلفی ضروری است. در درجه اول، این فضایی است که ما بیشترین زمان را با خانواده، آشپزی، غذا خوردن یا حتی کار می گذرانیم. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که آشپزخانه مناسب می تواند ارزش فروش مجدد خانه را افزایش دهد.

بک اسپلش های دال کامل

موزاییک های سنتی و کاشی های مترو همیشه در سبک هستند. با این حال، بسیاری از صاحبان خانه در حال نصب بک اسپلش های بزرگ و تمام دال در محل خود هستند. یک بک اسپلش دال کامل از یک قطعه مواد پیوسته ساخته شده است. مواد متداول برای این بک اسپلش ها عبارتند از گرانیت، کوارتز و مرمر.

این قطعات را می توان با کانترهای موجود مطابقت داد یا رنگ جدیدی را برای پخش شدن رنگ اضافه کرد. بک اسپلش های دال کامل فقط یک نقطه کانونی نیستند. آنها کاملاً کاربردی هستند زیرا به راحتی تمیز می شوند و خطوط دوغاب برای ایجاد چربی و کثیفی ندارند.

سبک های جدید کابینت

کابینت های شیکر سالهاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. امسال شاهد این هستیم که مردم از این سبک سنتی به سمت طرح‌های شیک‌تر و صاف‌تر روی می آورند. کابینت های درب تخت به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

این کابینت ها ظاهری مینیمالیستی دارند و طراحی مدرن را به هر آشپزخانه ای ارائه می دهند. کابینت‌های مینیمالیستی در سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با قطعات سخت‌افزاری مختلف مطابق با سلیقه‌ی شما پیکربندی کرد.

نورپردازی

نورپردازی در آشپزخانه اغلب توسط صاحبان خانه دست کم گرفته می شود. نورپردازی نه تنها برای اجزای تزئینی بلکه برای انجام وظایف بسیار مهم است. وسایل روشنایی زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما بدانید که سایر قسمت های آشپزخانه نیز به نور نیاز دارند.

نورپردازی مخفی به دلیل کمک به روشن شدن مناطق کار و ایجاد فضای کاری بیشتر روی میزها محبوبیت بیشتری پیدا می کند. نوارهای نور LED را می توان در زیر کابینت وصل کرد تا نور روشنی را به فضای کار شما در حالی که خارج از دید باقی می ماند، ارائه دهد.

بسیاری از این نوارهای نور LED نیز رنگ های متنوعی را ارائه می دهند که می تواند هنگام پذیرایی از مهمانان سرگرم کننده باشد.

یکی دیگر از مناطقی که نورپردازی در آن رایج شده است، داخل کابینت های شیشه ای است. این کمک می کند تا با برجسته کردن آن منطقه، منطقه به یک نقطه کانونی تبدیل شود.

ایجاد مناطق چند منظوره

بسیاری از طراحان خانه یک فضای نشیمن بزرگ را با آشپزخانه، ناهارخوری و اتاق نشیمن به هم متصل می کنند. پنجره ها و درهای بزرگ راهی عالی برای باز کردن آشپزخانه به بیرون است. پنجره ها یکی دیگر از ویژگی هایی است که می توانید برای ترکیب فضای بیرون با داخل استفاده کنید.

این نصب ها به ویژه برای افرادی که عاشق سرگرمی هستند و می خواهند همه با هم در ارتباط باشند عالی هستند. به جای اینکه آدم های بیرون و درون خانه جدا باشند، همه می توانند با هم باشند.

کاغذ دیواری نصب کنید.

کاغذ دیواری ممکن است چیزی باشد که شما را به یاد دهه 1980 یا 70 می اندازد. کاغذ دیواری در حال تبدیل شدن به یک جنبه طراحی محبوب در آشپزخانه است. کاغذ دیواری مدرن به راحتی نصب می شود و به راحتی تمیز می شود. دیگر نیازی نیست که به متخصصان کاغذ دیواری مراجعه کنند و چند روز طول بکشد تا آن را نصب کنند.

کاغذ دیواری امروزی اغلب یک تکه چسبناک پیوسته است که می توانید خودتان آن را انجام دهید. همچنین یک نقطه کانونی یا تنوع رنگ عالی برای فضای شما فراهم می کند.

پنتری ایجاد کنید.

آشپزخانه های بزرگتر نیاز به انباری منظم دارند. این پنتری آشپز خانه به عنوان کمک آشپزخانه شما عمل می کند که فضای اضافی و فضای کار را برای شما فراهم می کند.

انباری که اغلب در پشت درهایی که با کابینت شما مطابقت دارند پنهان می شود و می تواند تمام وسایل مورد نیاز شما را دور از دید مهمانان نگه دارد. این اتاق های کوچک به راحتی قابل تنظیم هستند تا متناسب با نیازهای شما باشند، این یک امتیاز عالی برای هر آشپزخانه ای است.

طراحی کابینت های آشپزخانه با مجموعه ایوان سبز

گروه ایوان سبز با بهره گیری از طراحان حرفه ای خود و تیم اجرایی مجرب، فضایی را در آشپزخانه شما خلق میکند که علاوه بر تنوع و زیبایی، آرامشی خاص برای ساکنینش به ارمغان خواهد ‌آورد. وظیفه ما آفرینش فضاست، فضایی که در عین زیبا و خاطره انگیز بودن، کارآمدی خود را از دست نمی دهد. طراحان داخلی ما با تنیدن اصول فنی و تخصصی معماری با اصول زیبایی شناسی و روانشناسی، فضایی را طراحی میکنند که بیانگر هویت، نیاز، درک و خواسته های شماست.

 تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , طراحی کلی و کابینت های آشپزخانه , طراحی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک , طراحی چیدمان کابینت آشپزخانه , ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

مدیریت رسانه های اجتماعی چیه؟

 
مدیریت رسانه های اجتماعی فرآیندیه از:
  • تولید و انتشار محتوا
  • نظارت بر تعامل
  • رشد جامعه ای از مشتریان و تأثیرگذاران
  • گزارش و تجزیه و تحلیل نتایج تلاش های خود
بسته به اهداف شرکت، این فرآیند می‌تونه شامل تنها یک یا بیش از ده کانال از فیس‌بوک تا یوتیوب باشه. مهم نیس که یه کسب و کار از چند کانال اجتماعی استفاده می کنه، مدیریت رسانه های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی یه شرکته و می تونه بازده سرمایه گذاری قابل اندازه گیری (ROI) رو ایجاد کنه.

معنای مدیر شبکه های اجتماعی چیه؟

 

مدیر رسانه‌های اجتماعی بازاریابه که محتوا رو ایجاد و زمان‌بندی می‌کنه، با دنبال‌کنندگان درگیر می‌شه، روند رسانه‌های اجتماعی رو رصد می‌کنه و عملکرد حساب رو گزارش میده. برای برتری در این نقش، به مهارت های مدیر رسانه های اجتماعی مانند موارد زیر نیاز دارین.
ارتباط
به عنوان یه مدیر رسانه های اجتماعی، شما مسئول به اشتراک گذاری پیام از طرف یه شرکت یا شخصیت عمومی و پاسخگویی به تعامل عمومی و خصوصی هستین. به این معنیه که شما باید بدونین که چگونه به صورت تصویری و نوشتاری به وضوح ارتباط برقرار کنین.
نمی دونین از کجا شروع کنین؟ ایجاد یه راهنمای سبک برند اغلب یه مکان عالی برای شروعه. یه راهنمای سبک، استانداردهای بصری و نوشتاری یه برند رو مشخص می کنه. هر بار که پستی رو منتشر می‌کنین یا به یه نظر پاسخ می‌دین، می‌تونین به راهنمای سبک خود مراجعه کنین تا اطمینان حاصل کنین که محتوا لحن صدا، پیام‌رسانی و ظاهر مناسبی داره.
خلاقیت
مهم نیس که چه نوع حساب‌های رسانه‌های اجتماعی رو اجرا می‌کنین، دائماً باید به راه‌های جدید و جذاب برای اشتراک‌گذاری اطلاعات فکر کنین. احساس خلاقیت و تمایل به امتحان تاکتیک های جدید برای مدیران رسانه های اجتماعی ضروریه.
آیا نیاز به بهبود رویکرد خلاقانه خود دارین یا تاکتیک های جدیدی برای امتحان پیدا کنین؟ برخی از برندها و سازندگانی رو که تحسین می کنین یا در جایگاه شما برجسته هستن، شناسایی کنین. پروفایل های آنها رو با افزودن اونا به موارد دلخواه اینستاگرام خود یا ایجاد یه لیست توییتر ذخیره کنین. بعد اونا رو حداقل یه بار در هفته مرور کنین تا از تاکتیک ها و روندهای جدید مطلع شین.
همکاری
مدیران رسانه های اجتماعی به ندرت به تنهایی کار می کنن. در عوض، می‌تونین انتظار داشته باشین که در یک تیم رسانه‌های اجتماعی با اعضایی مانند همکاران طراحی و بازاریابی – و همچنین مشتریان و تأثیرگذاران، از نزدیک کار کنین. درک نحوه همکاری می تونه به شما کمک کنه تا با رسانه های اجتماعی بیشتر کار کنین.
همین حالا مهارت های همکاری خود رو بهتر کنین (حتی اگر از قبل خوب هستین). با استفاده از بهترین روش ها برای مشارکت تأثیرگذار و فرآیندهای تأیید تیم شروع کنین. شناسایی کنین که نقش شما چگونه با تصویر بزرگتر مطابقت داره تا بتونین کارآمدتر با همکاران کار کنین. شما همچنین می تونین فرآیندها رو مستند کنین تا تیم خود رو در همان صفحه قرار بدبن.
سازمان
از تولید محتوا تا تجزیه و تحلیل داده ها، مدیریت رسانه های اجتماعی دارای بخش های متحرک زیادیه. سازماندهی و ایجاد گردش کار قابل اعتماد بسیار مهمه تا بتونین کارآمد کار کنین و از اشتباهات غیرضروری خودداری کنین.
آیا می خواین در این زمینه پیشرفت کنین؟ هک های بهره وری مناسب و ابزارهای مدیریت پروژه می تونن حتی بی نظم ترین مدیر رسانه های اجتماعی رو در مسیر درست قرار بدن. 
به عنوان مثال، برنامه های مدیریت زمان مانند Toggl می تونن به شما کمک کنن تا همه چیز رو به موقع انجام بدین. ابزارهایی مانند Airtable می تونن به شما در سازماندهی پروژه ها و محتوا کمک کنن.
خودانگیختگی گاهی اوقات می‌تونه نتایج شگفت‌آوری به همراه داشته باشه، اما برای استفاده حداکثری از رسانه‌های اجتماعی به برنامه‌ای نیاز دارین. در غیر این صورت، خطر هدر دادن زمان و انرژی در تلاش های بازاریابی خود رو دارین.
برای رسیدن به اون به یه هدف و برنامه نیاز دارین. (هدف به خودی خود استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما اس - تصویر بزرگ. اهداف تاکتیک های رسانه های اجتماعی شما، ابزارها و ابزارهای رسیدن به اون هدف هستن.)


مراحل شروع برنامه ریزی رسانه های اجتماعی

 

1.حسابرسی رسانه های اجتماعی رو کامل کنین.
اگر شرکت شما در حال حاضر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنه، با بررسی پروفایل ها و عملکرد برند خود شروع کنین.
در اینجا یه گردش کار ساده وجود داره که می تونین دنبال کنین:
فهرستی از تمام حساب‌های اجتماعی متعلق به شرکت شما، از جمله دسته‌ها، نام‌های نمایشی و کانال‌ها تهیه کنین. آیا دستگیره‌ها، نام‌های نمایشی و نام تجاری از کانالی به کانال دیگر یکسانه؟ در غیر این صورت، برای کاهش سردرگمی و آسون‌تر یافتن کسب‌وکارتون، اونا رو در همه کانال‌ها هماهنگ کنین.
یه گزارش رسانه اجتماعی جامع تهیه کنین تا بتونین عملکرد هر نمایه رو تجزیه و تحلیل کنین. رشد مخاطب، دسترسی به حساب و نرخ تعامل رو بررسی کنین. 
آیا این معیارهای رسانه های اجتماعی در طول زمان بهتر می شن یا زمانی که انواع خاصی از محتوا رو در رسانه های اجتماعی منتشر می کنین بیشتر میشن؟ به دنبال الگوها باشین و محتوای با عملکرد برتر رو شناسایی کنین.
نتایج اخیر رسانه های اجتماعی خود رو با عملکرد گذشته برند، معیارهای صنعت یا رقبای خود مقایسه کنین. از بینش خود برای تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) استفاده کنید. سپس از این تحلیل برای هدایت برنامه ریزی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.
2.اهداف SMARTرو تعیین کنین.
هر طرح رسانه اجتماعی باید حداقل با یه هدف شروع شه. و این هدف باید شامل اهدافی باشه که مبهم، دست نیافتنی و یا پایان پذیر نیستند.
 اهداف SMART، اهدافی هستند که :
  • خاص
  • قابل اندازه گیری
  • قابل دستیابی
  • مشخص
  • زمانبندی شده
3.KPIها رو ایجاد و نظارت کنین.
هنگامی که اهداف رسانه های اجتماعی SMART رو تعیین کردین، ایجاد و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) که باید به اونا برسین بسیار آسون تره. به عنوان مثال، اگر هدف خود رو برای به دست آوردن 5000 فالوور جدید در طول سه ماهه بعدی تعیین کردین، مطمئن شین که به طور پیوسته در حال افزایش مخاطبان خود در هر ماه هستین. 
تعداد فالوورهای خود رو با ورود مستقیم به نمایه های رسانه های اجتماعی برند خود یا با استفاده از ابزار رسانه های اجتماعی برای نظارت بر رشد حساب برای هر پلتفرم به طور همزمان بررسی کنین.
4.تحقیق در مورد مخاطب انجام بدین.
شناخت مخاطبان برند شما برای بازاریابی موثر ضروریه. پس از همه، شما می خواین که پست های رسانه های اجتماعی به شما کمک کنه تا با مخاطبان خود درگیر شین.
برای درک بهتر مشتریان بالقوه خود، از این تاکتیک ها استفاده کنین:
از مشتریان فعلی خود نظرسنجی کنین. برای اینکه بدونین مشتریان شما چه چیزی در مورد برند شما دوست دارن یا محصولات شما چه مشکلاتی رو حل می کنن، مستقیماً از اونا بپرسین، خواه از طریق ایمیل، نظرسنجی، تماس تلفنی، کنفرانس ویدئویی یا حتی یه جلسه انفرادی.
فالوورهای فعلی خود رو مرور کنین. آمار مخاطبان رو در نمایه های رسانه های اجتماعی برند خود بررسی کنین تا در مورد سن، جنسیت، مکان و علایق دنبال کنندگان اطلاعات کسب کنین. به حساب های مختلف رسانه های اجتماعی خود نگاه کنین و نحوه تعامل مخاطبان با برند شما رو مطالعه کنین.
پرسونای خریدار ایجاد کنین تحقیقات مخاطبان خود رو در یه یا چند شخصیت خریدار جمع آوری کنین که مشتری ایده آل برند شما رو مشخص می کنن. سپس از این شخصیت‌های خریدار برای راهنمایی پیام‌ها و خلاقیت‌ها در محتوای رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنین.
5.پلتفرم های رسانه های اجتماعی رو انتخاب کنین.
به راحتی می توان فرض کرد که هر برند موفقی باید در هر کانال رسانه اجتماعی باشه، اما این ایده درست نیس. قبل از شروع ایجاد پروفایل در هر پلتفرم ممکن، دریابید که کدوم کانال ها بیشترین ارزش رو برای برند شما دارن.
بعد از اینکه درباره مخاطبان خود تحقیق کردین و پلتفرم های رسانه های اجتماعی رو انتخاب کردین، باید یه تقویم سرمقاله ایجاد کنین. با ترسیم کمپین‌های اصلی که باید در طول سال روی اونا تمرکز کنین، مانند راه‌اندازی محصولات جدید و ویژه‌های فصلی، شروع کنین.
ویژگی یادداشت‌های Agorapulse برای پیگیری ایده‌های محتوا مفیده، حتی اگر هنوز آماده ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی نیستین. در تقویم انتشار، می‌تونین یادداشت‌های رنگی با ایده‌ها و پیوندها ایجاد کنین و به‌طور خودکار اونا رو با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارین.
ما در آمینا به کمک مدیران متخصص و تحصیل کرده به مدیریت شبکه‌های مجازی و اجتماعی از جمله مدیریت اینستاگرام و مدیریت لینکدین می‌پردازیم. اداره کردن و مدیریت شبکه‌های اجتماعی با آمینا به راحتی آب خوردنه. پروژه‌های مدیریتی خود رو به دستان طلایی تیم آمینا بسپارین تا به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کنین.
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶
 


:: برچسب‌ها: مراحل شروع برنامه ریزی رسانه های اجتماعی , مراحل موثر در مدیریت شبکه‌های اجتماعی , آمینا گروپ؛ مدیریت مطمئن در شبکه‌های اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

تعریف آموزش مجازی و مدرسه آنلاین

 

مدرسه آنلاین با شیوع کرونا گسترش چشمگیری پیدا کرد، از این رو لازم است تا با ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین آشنایی پیدا کنید. آموزش مجازی در چندین دهه اخیر در دنیا گسترش یافته که البته قبل از کرونا جلوه ی کمرنگ تری داشته است.

با آمدن ویروس کرونا و شیوع آن می بینیم که هر روز باید ارتباطات فیزیکی کمتر شود و همه افراد خواه ناخواه به ارتباطات مجازی روی آوردند و این گونه ارتباط را وسیع تر نموده اند که در این جا لزوم برگزاری کلاس های آنلاین به شدت به چشم می خورد.

 ويژگی های یک مدرسه آنلاین خوب

یک مدرسه آنلاین خوب تعاملی است. دوره ها بسیار بیشتر از مکان هایی هستند که دانش آموزان به اطلاعات دسترسی دارند. یک مدرسه آنلاین خوب اطلاعاتی مانند خواندن یا ویدئوهای سخنرانی را ارائه می دهد، اما همچنین شامل تعامل بین معلمان و دانش آموزان است. تعامل بین معلم و دانش آموزان ممکن است شامل دریافت بازخورد، پشتیبانی و راهنمایی شخصی توسط دانش آموزان باشد.

تعامل بین دانش آموزان ممکن است شامل مواردی مانند بحث در مورد موضوعات مختلف یا همکاری با همسالان برای حل یک مشکل باشد. یک مدرسه آنلاین خوب اغلب به یک محیط یادگیری اجتماعی تبدیل می شود و فرصت هایی را برای توسعه یک جامعه یادگیری پر جنب و جوش فراهم می کند.

یک مدرسه آنلاین خوب جذاب و چالش برانگیز است. دانش آموزان را به مشارکت دعوت می کند، آنها را تشویق می کند تا مشارکت کنند و علاقه و توجه آنها را جلب می کند. این بر لذت یادگیری سرمایه گذاری می کند و دانش آموزان را به چالش می کشد تا مهارت ها، توانایی ها و دانش خود را افزایش دهند. یک مدرسه آنلاین خوب از نظر شناختی چالش برانگیز است.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل تمرین است. دوره های خوب شامل دانش آموزان در "انجام" - نه فقط تماشا و خواندن - "دوباره انجام دادن" و در به کار بردن آموخته هایشان می شود. در یک کلاس نویسندگی خلاق، دانش آموزان ممکن است داستان کوتاهی بنویسند، بازخورد دریافت کنند، آن را اصلاح کنند و سپس داستان دیگری بنویسند.

در یک کلاس برنامه نویسی کامپیوتر، آنها ممکن است یک بلوک کد بنویسند، آن را آزمایش کنند و سپس از آن در برنامه بزرگتری که نوشته اند استفاده کنند. در یک کلاس اقتصاد سنجی، آنها ممکن است روابط بین متغیرهای مختلف را بررسی کنند، معنای یافته های خود را توضیح دهند و سپس از آنها خواسته شود که آن روش ها را در موقعیت های جدید به کار گیرند.

یک مدرسه آنلاین خوب موثر است. چنین دوره‌ای مهارت‌ها، توانایی‌ها و دانش‌هایی را که دانش‌آموزان در پایان دوره به دست می‌آورند، شناسایی می‌کند، فعالیت‌هایی را ارائه می‌دهد که برای کسب آن‌ها توسعه یافته و موفقیت دانش‌آموزان را ارزیابی می‌کند.

یک مدرسه آنلاین خوب شامل یک مربی است که با دقت و فعال است و مراقبت، همدلی و اعتماد را به دانش آموزان نشان می دهد. این فرد می‌داند که شاگردانش ممکن است زندگی فراتر از دوره خود داشته باشند. نه تنها بسیاری از دانش‌آموزان دوره‌های دیگری را نیز می‌گذرانند، بلکه ممکن است در گذراندن امور زندگی خود با مشکل مواجه هستند.

مدرسه های آنلاین خوب اغلب شامل مربیانی می‌شوند که قابل دسترس و پاسخ‌گو هستند و با دانش‌آموزان کار می‌کنند تا مشکلات و نگرانی‌هایی را که پیش می‌آیند را برطرف کنند.

بهترین مدرسه آنلاین، آرزوهای دانش آموزان را ارتقا می دهد. این به دانش آموزان استقلال می دهد تا فرصت هایی را برای یادگیری مرتبط و معنادار فراهم کند. چنین دوره ای قدرت را - تا جایی که ممکن است - در کلاس درس توزیع می کند. باز هم، این ممکن است در کلاس های آنلاین به اشکال مختلف باشد.

در هنر آشپزی، ممکن است به معنای انتخاب پخت مناسب با آرزوهای حرفه ای دانش آموزان باشد. در یک دوره حسابداری، دانش‌آموزان می‌توانند صورت‌های مالی شرکتی را که به آن علاقه‌مند هستند، به جای شرکتی که توسط مدرس انتخاب می‌شود، تجزیه و تحلیل کنند.

چنین انعطاف‌پذیری نه تنها سوابق و علایق دانش‌آموزان را در بر می‌گیرد، بلکه فضایی را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا دوره را مختص خود کنند. حتی در برخی موارد ممکن است به این معنا باشد که شما - دانش آموز - دوره را با مربی خود طراحی می کنید. این همان انعطافی است که سیستم های آموزش عالی به آن نیاز دارند.

تماس با ما


تلفن :

۷۷۷۰۲۴۳۱


۷۷۸۷۸۸۰۰

آدرس :

تهران -تهرانپارس -بزرگراه رسالت – بین اتوبان باقری و خیابان رشید – پ ۲۰۲- مجتمع آموزشی پیشرو

منبع: https://pishroschool.ir/

 



:: برچسب‌ها: ویژگی های بهترین مدرسه آنلاین , آموزش مجازی و مدرسه آنلاین , مزیت های مدرسه آنلاین , دبستان غیر دولتی پیشرو ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

بام سبز (روف گاردن) و محیط زیست


بام سبز یا باغ روی پشت بام یک لایه رویشی است که روی پشت بام رشد می کند. بام های سبز سایه ایجاد می کنند، گرما را از هوا حذف می کنند و دمای سطح سقف و هوای اطراف را کاهش می دهند.

استفاده از بام های سبز در شهرها یا سایر محیط های ساخته شده با پوشش گیاهی محدود می تواند گرمای را به ویژه در طول روز تعدیل کند.

دمای بام سبز می تواند 30 تا 40 درجه فارنهایت کمتر از بام های معمولی باشد و می تواند دمای محیط را در سطح شهر تا 5 درجه فارنهایت کاهش دهد. علاوه بر این، بام های سبز می توانند مصرف انرژی ساختمان را 0.7 درصد در مقایسه با معمولی کاهش دهند.

سقف ها، اوج تقاضای برق را کاهش می دهند و منجر به صرفه جویی سالانه 0.23 دلار به ازای هر فوت مربع از سطح سقف می شوند.

انواع بام سبز (روف گاردن)

 

بام های سبز را می توان بر روی طیف وسیعی از ساختمان ها از تاسیسات صنعتی گرفته تا منازل شخصی نصب کرد. دو نوع بام سبز وجود دارد: گسترده و فشرده.

هر دو نوع بام سبز از اجزای لایه بندی اولیه یکسانی با تعدادی موانع برای جلوگیری از آسیب آب یا ریشه به سازه، یک لایه زهکشی برای کمک به زهکشی آب، و همچنین یک لایه محیطی و رویشی تشکیل شده است.

شکل لایه های معمولی بام سبز (زیر) رایج ترین طرح بام سبز را نشان می دهد، اگرچه همه لایه های نشان داده شده در هر بام سبز یافت نمی شوند.

بام های سبز در مقابل بام های خنک

 

سقف های سرد گزینه دیگری برای کاهش اثر جزیره گرمایی است. سقف‌های خنک از مواد بسیار بازتابنده و تابشی ساخته می‌شوند که در دمای اوج خنک‌تر از مصالح سنتی باقی می‌مانند.

در حالی که بام‌های سبز اغلب در ابتدا هزینه‌های بالاتری نسبت به بام‌های سرد دارند، بام‌های سبز معمولاً عمر مورد انتظار بیشتری دارند.

هر دو بام سرد و سبز مزایایی از دمای پایین‌تر سطح و هوا و کاهش تقاضای انرژی دارند. با این حال، بام‌های سبز مزایای اضافه‌تری مانند کاهش و فیلتر کردن روان آب‌های طوفان ارائه می‌کنند.

جذب آلاینده ها و دی اکسید کربن؛ ایجاد زیستگاه طبیعی؛ و در مورد بام های سبز فشرده، به عنوان فضای سبز تفریحی عمل می کند.

سقف‌های خنک برای پروژه‌هایی با بودجه محدود و تمرکز اولیه بر صرفه‌جویی در انرژی مناسب‌تر هستند، در حالی که بام‌های سبز زمانی ترجیح داده می‌شوند که هزینه‌های چرخه عمر، منافع عمومی و اثرات زیست‌محیطی گسترده‌تر مورد توجه باشد. هر دو گزینه استراتژی های مهمی برای کاهش اثرات جزیره گرمایی هستند.

مزایای خاص بام سبز یا روف گاردن

 

  • کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای: با کاهش تقاضای تهویه مطبوع، بام‌های سبز می‌توانند آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) ناشی از منابع انرژی معمولی را کاهش دهند. پوشش گیاهی همچنین می تواند آلاینده ها و گازهای گلخانه ای را به ترتیب از طریق رسوب خشک و ترسیب کربن و ذخیره سازی از هوا حذف کند.
  • کاهش مصرف انرژی: بام های سبز از طریق فرآیند تبخیر و تعرق گرما را از هوا حذف می کنند و همچنین به عنوان عایق برای ساختمان ها عمل می کنند و انرژی مورد نیاز برای تامین سرمایش و گرمایش را کاهش می دهند.
  • بهبود سلامت و راحتی انسان: بام‌های سبز با کاهش انتقال حرارت از طریق سقف ساختمان، می‌توانند آسایش داخل ساختمان را بهبود بخشند و بروز استرس گرمایی مرتبط با امواج گرما را کاهش دهند.
  • بهبود کیفیت زندگی: بام های سبز ارزش زیبایی شناختی و زیستگاه گونه های گیاهی و جانوری را فراهم می کند. آنها با وارد کردن فضای سبز به محیط ساخته شده، تعامل انسان با طبیعت را بهبود می بخشند. نشان داده شده است که چنین ارتباطی با طبیعت برای سلامت جسمی و روانی و بهره وری انسان مفید است و فشار خون و بستری شدن در بیمارستان را کاهش می دهد.
  • بهبود مدیریت آب طوفان و کیفیت آب: بام‌های سبز یا روف گاردن می‌توانند جریان آب طوفان را در محیط شهری کاهش دهند و همچنین آلاینده‌ها را از بارندگی فیلتر کنند. بام‌های سبز می‌توانند تقریباً تمام بارش‌های مرتبط با طوفان را در طول ماه‌های تابستان حفظ کنند و در طول ماه‌های زمستان کمتر (20 درصد) را حفظ کنند.

 

موج گرمای شدید امسال میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. پیش بینی می شود تا سال 2030 در مجموع 1.9 میلیارد نفر در معرض استرس گرما قرار گیرند و این امر به شدت به ساکنان شهرها ضربه خواهد زد. 

یک راه ساده که می‌توانیم به خنک کردن شهرهایمان کمک کنیم، از طریق فرآیندی به نام «سبزسازی شهری» است - افزودن پوشش گیاهی مانند درختان، باغ‌های روی پشت‌بام و دیگر فضاهای سبز به شهرها است. این راه حلی است که به طور فزاینده ای ضروری می باشد.

خدمات ایوان سبز

 

مهم ترین خدماتی که ایوان سبز در سیاست کاری خود قرار می دهد: مشاوره، بازدید از محل پروژه و ارائه پیشنهاد مناسب، طراحی خلاقانه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی جهت ترسیم نقشه ها بر اساس کاربری فضا، برآورد هزینه براساس طرح ارائه شده، تولید و اجرای پروژه با استفاده از متریال مرغوب، معتبر و استاندارد می باشد.

تماس با ما


شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

منبع: https://interior-designer.ir/

 



:: برچسب‌ها: مزایای روف گاردن , معایب روف گاردن , بام سبز مدولار یا جعبه گیاه (Planter Box) , بام سبزگسترده (Extensive)بام سبز متمرکز (Intensive) , انتخاب گیاه برای بام سبز و روف گاردن , ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

چند نکته ضروری در بازاریابی دیجیتال

 مشتری خود را درک کنید.

 

درک مخاطبان هدف شما یک گام اساسی در بازاریابی تجارت الکترونیک است. آنها چه کسانی هستند؟ علایق، نیازها و خواسته های آنها چیست؟ وقت خود را کجا می گذرانند؟

برای شناسایی و درک مشتریان خود، ممکن است بخواهید تحقیقات بازار انجام دهید: این می تواند به سادگی بررسی برخی از مشتریان فعلی شما باشد. شما می توانید بخش های مشتری را بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، شغل، درآمد، مکان و علایق تعریف کنید.

 محتوای جذاب ایجاد کنید.

 

یکی از مهمترین جنبه های دیجیتال مارکتینگ، ایجاد محتوای جذاب و مرتبط است که افراد را به بازدید از وب سایت شما می کشاند. محتوای Clickbait ممکن است توجه خریداران را به خود جلب کند، اما اگر ارزشی برای مخاطبان هدف شما ایجاد نکند، احتمالاً قبل از خرید آن را ترک خواهند کرد.

محتوای ارزشمند می تواند در قالب پست های وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی باشد. در زیر برخی از نکات بازاریابی برای تولید محتوای موثر آورده شده است:

  • مطالب را به طور مرتب ارسال کنید.
  • محتوایی ایجاد کنید که سرگرم کننده، آموزنده و همدلانه باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای شما اصلی است و ارزش های برند شما را منعکس می کند.
  • از اینفوگرافیک و ویدئو استفاده کنید.
  • محتوا را برای پلتفرم های دیجیتال مختلف سفارشی کنید.
  • در نظر بگیرید که از مشتریان بخواهید محتوای تولید شده توسط کاربر را با محصولات شما ایجاد کنند.
  • در عکاسی یا طراحی کوتاهی نکنید: زیبایی شناسی مهم است.
  • فقط محصولات خود را تبلیغ نکنید: محتوای شما باید با نیازها و خواسته های مشتریان متناسب باشد.
  • نام تجاری ثابت خود را حفظ کنید تا خریداران بتوانند راحت تر شما را شناسایی کنند.

به طور منظم وب سایت خود را برای سئو و تغيير بهینه کنید.

 

وب سایت شما دروازه ای برای درآمد است، بنابراین مهم است که آن را برای تغيير بهینه کنید. این بدان معنی است که مطمئن شوید برای پیمایش آسان است، یک تماس برای اقدام واضح دارد، سریع بارگیری می‌شود و پرداخت بدون اصطکاک را ارائه می‌دهد.

بهینه سازی وب سایت شما برای تغيير می تواند افزایش قابل توجهی در فروش آنلاین داشته باشد. سایت شما همچنین می تواند به شما در جمع آوری داده های ارزشمند مشتری، مانند خریدهای برتر، سابقه مرور، مسیرهای کلیک و موارد دیگر کمک کند.

با تجزیه و تحلیل این داده‌ها و شناسایی الگوها، فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی‌های آینده کشف خواهید کرد و می‌توانید مشتریان را به طور مؤثرتری هدف‌گیری و تقسیم‌بندی کنید.

 

در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنید.

 

اکثر مشتریان فعلی و آینده شما بخش بزرگی از روز خود را صرف رسانه‌های اجتماعی خود می‌کنند یا در انجمن‌های آنلاین در Reddit و Discord حضور دارند.

پلتفرم ها و جوامعی را که مشتریان شما در آن زمان می گذرانند، شناسایی کنید. نظارت کنید که آنها چه چیزهایی را در مورد تجارت و صنعت شما به اشتراک می گذارند و احساسات آنها در مورد آن چگونه است.

محتوایی را منتشر کنید که مخاطب هدف شما را سرگرم کند، آموزش دهد یا به آن اطلاع دهد: نه فقط در مورد برند و محصولات، بلکه در مورد نیازها و خواسته های مخاطبان.

با گوش دادن و پاسخ دادن به آنها در پلتفرم رسانه های اجتماعی یا جامعه آنلاین که در آن فعاليت می کنند، مرتباً با دنبال کنندگان خود در ارتباط باشید. از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده کنید، زیرا اینها محبوب ترین فرم های محتوا هستند.

ادغام بازاریابی در چندین پلتفرم

 

یکی از مؤلفه‌های کلیدی بازاریابی دیجیتال، ادغام پیام‌ها، نام تجاری و کمپین‌های شما در بسیاری از پلتفرم‌های مختلف به طور همزمان است. مدیریت محتوا در کانال های دیجیتال می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است.

از بازاریابی ایمیل و پیامک/متن به طور موثر استفاده کنید.

 

دلیلی وجود دارد که ایمیل هنوز پایه و اساس اکثر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال است: این روشی کم‌هزینه برای حفظ ارتباط با مشتریان، یادآوری کسب‌ و کارتان به آن‌ها و تبلیغ محصولات، فروش و اخبار شما است.

در تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

 

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از موثرترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای دستیابی به مخاطبان هدف و هدایت ترافیک به سایت شما است. خرج کردن پول برای تبلیغات دیجیتال می تواند خطرناک باشد، اما در بازار تجارت الکترونیک بسیار رقابتی، تبلیغات PPC جزء روش هاي تاثيرگذار هستند.

در روزهای قبل از اینترنت، کسب ‌و کارها می‌توانستند خود را از طریق بیلبوردها، اسپات‌های تلویزیونی، پست‌های مستقیم یا نمایش ویترین فروشگاه‌ها تبلیغ کنند. اما با توجه به تجارت و مصرف کنندگان که به سوي دنیای آنلاین رفته است، بازاریابی و تبلیغات نیز به صورت آنلاین حرکت کرده اند.

بازاریابان اکنون می‌توانند از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند رسانه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، وب‌سایت‌ها، پیام‌های متنی و ایمیل به مخاطبان هدف خود دست یابند، و اینها شامل آنچه ما به عنوان بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین فکر می‌کنیم، هستند.

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ در آمینا گروپ می‌توانید از تماس با ما در سایت آمینا، در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶

تلفن:

۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

منبع: https://amina-group.com/

 



:: برچسب‌ها: مشاوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ , مشاوره تخصصی برای کسب و کار خود , بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1402 | نظرات ()